#MMRupa - Spyshots Model gantian Proton Perdana/Accord Ditemui



Ini merupakan spyshots pertama model gantian Proton Perdana/Accord yang telah dimuatnaik di laman web paultan.org sebentar tadi. Model gantian Proton Perdana/Accord telah berjaya ditemui di R&R Gombak oleh Khai RULE Cultus. Model ini buat permulaan hanya untuk kereta rasmi pegawai kerajaan dan bakal menggantikan model Perdana dan Inspira.

Model Proton Perdana/Accord akan mempunyai 2 fasa, fasa yang pertama sebagai kereta rasmi kerajaan dikatakan bakal dikeluarkan penghujung tahun ini dan 2 tahun selepas itu akan ada model untuk pasaran tempatan yang berkemungkinan besar akan menggunakan platform sedia ada dengan rekaan yang berbeza. Jika diperhatikan spyshots ini, jelas kelihatan logo Proton di steering dan ada beberapa tampalan camo dibahagian gril, bumper hadapan dan belakang.

Setakat ini belum ada apa-apa info selanjutnya dan yang terkini saya mendapat tahu model GSC telah mula menjalani ujian jalan raya. Jadi kalau ada yang terserempak dengan kereta bersaiz Myvi dan berkoyok, mungkin itulah GSC. Kalau sempat tangkap gambar email la kepada saya ye.









0 comments:

Post a Comment